Amb motiu del Dia de la Terra, aquest 22 d'abril s'estrena la sèrie Hope! Estemos a tiempo, al Cinema Capitol de Madrid. És previst que a la presentació hi acudeixin representants del Govern central i autonòmic, d'altres institucions públiques, alts càrrecs de les empreses i entitats que han col·laborat amb la sèrie, celebritats, influencers i altres personalitats.
Coincidint amb la presentació oficial, també aquest 22 d'abril s'estrenen simultàniament dos capítols de la sèrie. Serà a les 20.30 hores, a RTVE Play, on cada dimarts se'n podrà veure un de nou. També està prevista l'emissió de la sèrie a La 2 els dimecres, a partir del dia 23 d'abril.
La sèrie Hope! Estamos a Tiempo, nascuda de la iniciativa en xarxes socials del divulgador ambiental Javier Peña és una producció espanyola de sis capítols, i es podrà veure setmanalment dimarts a RTVE Play (20.30 hores) i dimecres a La 2, des de 23 d'abril. Durant les properes setmanes, ens aproparà a les possibles solucions per frenar el canvi climàtic generat per l'acció humana.
Es pot veure el trailer aquí